حضور ۱۰۷ شرکت خارجی در نمایشگاه صنعت

گروه صنعت
کدخبر: 570241
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از حضور ۱۰۷ شرکت خارجی در بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خبر داد و تأکید کرد که هدف این نمایشگاه حمایت از کالاهای تولیدی و ایجاد خدمات پس از فروش برای آنها در کشورهای مقصد است.
حضور ۱۰۷ شرکت خارجی در نمایشگاه صنعت

جهان صنعت– به گفته مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، ۱۰۷ شرکت خارجی از کشورهای چین، تایوان، ژاپن، آلمان، بلژیک و ترکیه در نمایشگاه صنعت حضور دارند و هدف حمایت از کالاهای تولیدی و ایجاد خدمات پس از فروش برای آنها در کشورهای مقصد و هدف است.

صدیف بیک‌زاده در نشست خبری بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گفت: در نیمه اول امسال به خاطر شرایط جنگ ۱۲روزه برخی نمایشگاه‌های ملی برگزار نشد اما با وجود همه چالش‌ها، نمایشگاه بین‌المللی صنعت امروز به بیست‌وپنجمین ایستگاه خود رسیده است.

وی افزود: امسال در بخش معرفی فضای کسب‌وکار شرایط مطلوب‌تری نسبت به نمایشگاه‌های قبلی ایجاد شده تا به سوالات پاسخ دهد و فرصت‌های جدید و موجود را معرفی کند.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آخرین تکنولوژی‌های صنعتی کشور ارائه می‌شود که بیشتر از ۴۰۰ شرکت و بیش از ۱۷۰ شرکت خارجی از کشورهایی مثل چین، تایوان، ژاپن، آلمان، بلژیک، ترکیه و دیگر کشورها در این نمایشگاه حضور دارند به طوری که حضور شرکت‌های خارجی سه برابر شده که در آن ماشین‌آلات خطوط تولید و اتوماسیون‌های مربوط به تولید، خدمات پس از فروش حوزه صنعت از خدمات معرفی شده است و در کنار آن نیز نمایشگاه معدن نیز برگزار می‌شود که تلاش شده تا مولفه‌های صنعتی، معدنی و تجاری کشور معرفی شود.

بیک‌زاده ادامه داد: هدف از این نمایشگاه خلق فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجاری داخلی و خارجی در حوزه صنعت و تجارت برای کشور است تا شرایط تجاری و تولید در مسیر مثبتی حرکت کند که هدف آن بیشتر حمایت از کالاهای تولیدی و ایجاد خدمات پس از فروش برای آنها در کشورهای مقصد و هدف است.

وی در پایان با اشاره به اینکه از سال۱۳۹۷ و همزمان با تشدید تحریم‌ها، صنعت نمایشگاهی نیز پس از صنعت خودرو مشمول محدودیت‌های بین‌المللی و از دست رفتن فرصت‌های تعامل و همکاری شده است، گفت: با این حال نمایشگاه صنعت به عنوان ویترین توانمندی‌های صنعتی کشور، نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تولیدی ایران دارد. رشد تجارت و توسعه همکاری‌های صنعتی تنها با معرفی و نمایش این فرصت‌ها در بستر نمایشگاهی امکان‌پذیر است.

منبع: ایسنا

وب گردی