• نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: با وجود اختلاف‌نظرها، استفاده از مترو و بی‌آرتی رایگان باقی می‌ماند و درآمدهای پایدار شهری نیز در این طرح حفظ خواهد شد.

  • رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا روز دوشنبه بیست و یکم اردیبهشت ماه استفاده از مترو و اتوبوس بی آر تی در تهران رایگان است.

آخرین اخبار