انجام تعهدات به ذینفعان را متوقف نکردیم

جهان صنعت_مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در روزهای اخیر که کشور با مواجه بود، همکاران کلیه بخشهای سازمان ازجمله درمان، بیمهای و کلیه حوزههای ستادی بدون کوچکترین اختلالی مشغول انجام وظیفه و خدمترسانی به ذینفعان سازمان و عموم مردم بودند.
به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامیناجتماعی در جلسه شورای اداری ادارهکل شرق تهران بیان کرد: در روزهای اخیر که کشور با تجاوز جنایتکارانه رژیم صهیونیستی مواجه بود، همکاران کلیه بخشهای سازمان ازجمله درمان، بیمهای و کلیه حوزههای ستادی بدون کوچکترین اختلالی مشغول انجام وظیفه و خدمترسانی به ذینفعان سازمان و عموم مردم بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.
مصطفی سالاری در شورای اداری ادارهکل تامین اجتماعی شرق تهران گفت: از ابتدای سال و به ویژه در خردادماه به دلایل مختلف، حوزه وصول منابع درآمدی سازمان دچار چالشهای جدی بوده است و از این جهت با وجود تلاش همهجانبه همکاران، با توجه به افزایش میزان پرداختیها و تکالیف سازمان، عدم تعادل قابلتوجه و کسری در وضعیت مالی ماهانه داشتیم و روزهای سختی را پشتسر گذاشتیم اما با وجود همه فشارهای مختلف و مشکلات متعدد تلاش کردیم به هر شکلی که هست انجام تعهدات نسبت به ذینفعان را به تاخیر نیندازیم و متوقف نکنیم.
وی افزود: از مهرماه سال گذشته و شروع به کار در دوره جدید، در راستای اصلاح موارد مهم مرتبط با سازمان تامیناجتماعی، هشت آییننامه اجرایی از دولت دریافت کردیم و تصحیح و اصلاحیه برخی از این موارد را محقق کردیم.
سالاری اضافه کرد: در حوزه تقنینی و اصلاح سازوکارهای قدیمی در سازمان اقدامات خوبی با مشارکت ذینفعان و نهادهای ذیربط در حال انجام است که مساله پوشش بیمهای رانندگان سکوهای اینترنتی، بیمه کارگران ساختمانی، بازرسیهای کارگاهی و ساماندهی مشاغل سخت و زیانآور از این دست اقدامات است.
مدیرعامل سازمان تامیناجتماعی با تشریح طرح استعدادیابی و جذب نخبگان به عنوان یکی از طرحهای ۲۰گانه تحولآفرین و توسعهای سازمان، توضیح داد: به دنبال جذب نیروی بخش بیمهای از بین نخبگان دانشگاهی هستیم و در این چارچوب، امسال و سال آینده مراحل جذب این افراد را در قالب آزمون و مراحل ارزیابی ۷گانه اجرایی میکنیم.
او با اشاره به پیشبرد طرحهای ۲۰گانه در قالب جلسات مستمر و منظم هفتگی در ستاد سازمان، خاطرنشان کرد: در این دوره فعالیت سازمان تامین اجتماعی، رونمایی و اعلام سرویسهای جدید غیرحضوری فقط در صورت تحقق کامل ارائه خدمت به صورت الکترونیک انجام میشود.
وی افزود: به زودی گروهی منتخب از مناطق مختلف در قالب بازرسیهای موردی و هدفمند، نارساییهای فرآیندی، سیستمی و سامانهای شعب را در سطح کشور، بررسی و مشکلات مرتبط را جهت پیدا کردن راهحل و رفع موانع به ستاد سازمان منعکس خواهند کرد.
در این جلسه که با شرکت قائممقام، جمعی از معاونان و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار شد؛ مدیران و روسای شعب ادارهکل شرق تهران بزرگ به بیان دیدگاهها و نظرات خود در ارتباط با مسائل بیمهشدگان، ارائه خدمات غیرحضوری، حوزه وصول، بازرسیها، حوزه منابع انسانی و نیز پشتیبانی مطرح کردند.