-
فرمانده کل ارتش در پی نقض مکرر آتشبس از سوی دشمن و صدروز مقاومت و ایستادگی مردم با صدور پیامی تصریح کرد: به پشتوانه مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار میدهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارتهای دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد.
-
نماینده روسیه در وین نسبت به تلاشها برای ارائه قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام واکنش نشان داد.
-
جانشین پلیس راه فراجا از ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز خبر داد و گفت: تردد در سایر محورهای شمالی از جمله فیروزکوه و آزادراه تهران-شمال روان است.
-
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جادهای چالوس اعلام کرد که حوالی ساعت ۱۵ امروز دوشنبه به منظور تسهیل در عبور عشایر و دامداران از مناطق قشلاقی به ییلاقی استان مازندران محور کندوان بسته شد.
-
سازمان اداری و استخدامی کشور با صدور بخشنامه ای اعلام کرد که اختیار مدیریت حضور کارکنان در شرایط اضطرار با استانداران است.
-
سخنگوی دولت با اشاره به تداوم مذاکرات ایران و آمریکا و همزمانی آن با تحرکات نظامی دشمن، گفت: در مسیر مذاکره، همراه با قدرت و دفاعی که از حق و حقوق کشور انجام میدهیم، کارها را دنبال میکنیم و همانگونه که قدرت دفاعی ما بسیار مهم است، استفاده از حقوق مشروع ما در حوزه مذاکرات نیز معنادار خواهد بود.
-
رئیس جمهور نوشت: با اقتدار از حقوق ملت دفاع میکنیم و در برابر هیچ تهدیدی عقبنشینی نخواهیم کرد.
-
مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی امروز در نشست خبری خود در وین بدون موضعگیری صریح درباره حملات متجاوزانه آمریکایی ـ صهیونیستی به تاسیسات اتمی تحت پادمان ایران که به گفته تهران، همکاری ایران با آژانس را در شرایط بیسابقه قرار داده است، مدعی شد که آژانس به دلیل دسترسی نداشتن تقریبا یک ساله به تاسیسات اتمی اصلی ایران، در فعالیتهای خود با شکاف مواجه است.
-
سخنگوی جمعیت هلال احمر از ۱۲ اصابت از شب گذشته تا کنون خبر داد.
-
منابع صهیونیستی از تمایل این رژیم برای توقف حملات به ایران خبر دادند.










