-
نماینده پیشین مجلس گفت: وقتی رهبر انقلاب در نهایت اجازه مذاکره دادند این موضوع پذیرفته شده است و اگر ما ولایت پذیر هستیم باید تابع نظر ایشان باشیم.
-
رییس مجلس شورای اسلامی و رییس هیات مذاکرهکننده ایران در پیامی در فضای مجازی نوشت که «ما امتیازات را نه با گفتوگو بلکه با موشکها میگیریم، در مذاکره فقط آنها را تفهیم میکنیم.»
-
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در موضع قدرت قرار دارد و برای برون رفت از شرایط فعلی می تواند از طریق مذاکره با تکیه بر دستاوردهای میدان و خطوط قرمز تعیین شده توسط رهبری به حقوق خود دست پیدا کند.
-
عباس عراقچی تصریح کرد که جمهوری اسلامی ایران موضوع آتشبس را نخواهد پذیرفت.
-
سخنگوی وزارت خارجه هرگونه مذاکره و گفتگو با آمریکا طی ۲۴ روز گذشته جنگ تحمیلی را رد کرد و تصریح نمود که موضع ایران در خصوص تنگه هرمز و شرایط پایان جنگ تحمیلی هیچ تغییری نکرده است.
-
عراقچی در مصاحبه با شبکه خبری پی.بی.اس: فکر نمیکنم موضوع گفتوگو یا مذاکره با آمریکاییها دوباره در دستور کار ما قرار بگیرد، زیرا تجربه بسیار تلخی از مذاکره با آمریکا داریم.
-
دبیر شورای عالی امنیت ملی در رشته توئیتی به تهدیدهای ترامپ تاکید کرد: ما هیچگونه مذاکره ای با آمریکا نخواهیم داشت. ترامپ سربازان امریکایی را فدای قدرت طلبی اسرائیل کرد و حالا نگران تلفات بیشتر نیروهای آمریکایی است.
-
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: تجربه نشان داده که هر موقع به آمریکا اعتماد کردیم ضربه خورده ایم.
-
علی شمخانی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل را از یکدیگر جدا نمیدانیم، گفت: اگر آمریکا حملهای کند، ما نیز در پاسخ به اسرائیل حمله خواهیم کرد.
-
پزشکیان در توییتهایی به زبان فارسی و انگلیسی از دستور خود برای مذاکره با آمریکا در پاسخ به درخواست کشورهای منطقه خبر داد.








