-
پروژه زیر گذر بلوار معلم به بلوار الغدیر در منطقه ۱۸ همزمان با ایام جنگ افتتاح و بارقه ای از امید را در دل شهروندان زنده کرد.
-
سخنگوی شهرداری تهران از رایگان شدن استفاده از مترو و اتوبوس در شب های قدر خبر داد.
-
بنابر اعلام مدیریت شهری تهران، ایستگاههای متروی بریانک، نواب، شادمان و کمیل پناهگاههای شبانهروزی شدند.
-
شهردار منطقه۴ تهران با تأکید بر حضور میدانی مدیران شهری در محدودههای آسیبدیده اعلام کرد: روند بازدید از املاک خسارتدیده و تشکیل پرونده برای جبران خسارات شهروندان بهصورت مستمر در حال انجام است.
-
شهردار تهران اعلام کرد: تاکنون ۷۲۵ نفر از شهروندان آسیب و خسارت دیده در جنگ اخیر در هتل های پایتخت اسکان یافتهاند.
-
روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از تداوم واگذاری تاکسیهای برقی آیون خبر داد.
-
سخنگوی شهرداری تهران گفت: اولویت کنونی شهرداری اسکان اضطراری و آوار برداری است؛ آسیب دیدگان برای اسکان به شهرداریهای نواحی و مناطق مراجعه کنند تا به هتلهای تحت نظارت شهرداری برای اسکان اضطراری معرفی شود.
-
سخنگوی شهرداری تهران گفت: درباره خانههای آسیبدیده از جنگ دقیقاً همان تعهدات داوطلبانهای را که شهرداری تهران در جنگ ۱۲ روزه بر عهده داشت، در این جنگ نیز بر عهده دارد و خدماترسانیمان را در همه مناطق بیستودوگانه انجام خواهیم داد.
-
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از بی وقفه شدن فعالیت تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار خبر داد.
-
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مراکز درمانی شرکت شهر سالم متعلق به شهرداری تهران آماده خدمت رسانی به مجروحان و آسیبدیدگان است و شهروندان می توانند به این مراکز مراجعه کنند.








