26 - 07 - 2020
نارضایتی مردم از ارائه خدمات پس از فروش خودرو
خانه ملت- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است در حال حاضر شرکتهای خودروسازی تحریم و نرخ ارز را بهانهای برای ارائه نامناسب خدمات پس از فروش میدانند در حالی که دلیل اصلی این نقصان، سیستم مدیریتی خودروسازان است. حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مردم از ارائه خدمات پس از فروش توسط خودروسازان رضایت ندارند، افزود: نمایندگیهای ایرانخودور و سایپا در ارائه خدمات پس از فروش کوتاهی کرده و مردم ناچارند تاوان این کم کاری را بدهند.این نماینده مردم در مجلس یازدهم معتقد است در حال حاضر از یک سو قیمت قطعات یدکی افزایش چشمگیری داشته و از سوی دیگر ارائه خدمات پس از فروش مناسب نیست در نتیجه هزینه مردم در این حوزه افزایش یافته است. سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت باید بر نحوه ارائه خدمات پس از فروش نظارت داشته باشد، ادامه داد: خودروسازان باید بر عملکرد نمایندگیها در ارائه این خدمات به درستی نظارت کنند تا با نمایندگیهای متخلف برخورد شود.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد