تبلیغات فروش اقساطی لوازمخانگی بدون پیشپرداخت واقعی نیست

جهان صنعت_رییس اتحادیه فروشندگان لوازمخانگی با اشاره به گسترش تبلیغات فروش اقساطی در بازار گفت که بسیاری از این تبلیغات واقعیت ندارند و واحدها در عمل حداقل ۲۵درصد مبلغ کالا را بهصورت پیشپرداخت دریافت میکنند. اکبر پازوکی بیان کرد: برخلاف شعارهایی مانند فروش بدون پیشپرداخت یا بهره کم، نرخ سود واقعی بسیار بالاتر از ارقام اعلامشده است و مردم باید در مواجهه با این تبلیغات هوشیار باشند.
به گزارش ایسنا، او با اشاره به رکود حاکم بر بازار لوازمخانگی اظهار کرد: تغییر قیمت لوازمخانگی در سالهای اخیر و کاهش قدرت خرید مردم باعث شده مردم به جای خرید کالا بیشتر به دنبال تعمیر کالا بوده و فقط در شرایطی که نیاز مبرم داشته باشند و کالا قابل تعمیر نباشد برای خرید کالا اقدام میکنند.
رییس اتحادیه فروشندگان لوازمخانگی در پاسخ به این پرسش که آیا کاهش تقاضا در خرید جهیزیه نیز مشهود است، تصریح کرد: رکود بازار بر خرید جهیزیه هم تاثیر گذاشته است.