25 - 12 - 2019
پنجمین جلسه رسیدگی به شکایات گاز گیلان برگزار شد
پنجمین جلسه رسیدگی به شکایات در سال ۹۸ به ریاست حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان و با حضور اعضای کمیته و کارکنان واحد فناوری اطلاعات برگزار شد. حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جلسه رسیدگی به شکایات این شرکت با تاکید بر دقت هر چه بیشتر در خصوص قرائت کنتور، ادامه روند دریافت شماره موبایل مشترکین را در جهت اجرای موفق حذف چاپ کاغذی قبوض گاز ضروری برشمرد. وی بر اطلاعرسانی گسترده در خصوص نسخه جدید نرمافزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز گیلان تاکید کرد و اظهار داشت: باید نرمافزار موبایلی شرکت از طرق مختلف بهویژه در مراسمها و مناسبتهای ملی و مذهبی برای مشترکین و همچنین کارکنان گاز اطلاعرسانی شود تا با نصب و استفاده از آن تا حد زیادی در زمان و هزینه صرفهجویی شود. در ادامه و پس از بررسی گزارش خروجی شکایات شش ماهه اول و آبان سال ۹۸ مقرر شد با همکاری واحد فناوری اطلاعات و روابطعمومی سامانه جدید رسیدگی به شکایات در اسرع وقت راهاندازی شود.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد