کسب تندیس «یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری» توسط پتروشیمی تبریز
جهانصنعت– شرکت پتروشیمی تبریز موفق به دریافت تندیس یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری از چشمانداز رهبران موفق و پیشرو شد و در جمع شرکتهای برتر کشور در حوزه مشتریمداری قرار گرفت. یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری با حضور مدیران ارشد بنگاههای اقتصادی، صاحبنظران مدیریت و فعالان صنعت، در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
این همایش با هدف بررسی تازهترین رویکردها و استانداردهای ارتقای تجربه مشتری و نیز تجلیل از رهبران موفق اقتصادی برگزار شد. در این رویداد ملی، سخنرانان و شرکتکنندگان بر نقش کلیدی مدیران سازمانی در ایجاد تجربهای مثبت و پایدار برای مشتری تاکید کردند. موضوع محوری همایش، تبدیل رضایت مشتری به وفاداری بلندمدت از طریق نگرش راهبردی و مدیریت اثربخش بود؛ موضوعی که آن را لازمه تداوم موفقیت برندها در فضای رقابتی امروز دانستند.
در پنلها و بخشهای تخصصی همایش، مدیران مشتریمدار کشور راهکارهای خلق تجربه ماندگار برای مشتری و ارتقای استانداردهای مشتریمداری در سطح ملی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند. در این مراسم از مدیران و سازمانهای شایسته سال نیز تقدیر شد. انتخاب شرکتهای برگزیده این اجلاس بر پایه فرآیند ارزیابی دقیق و ترکیبی از سه مدل معتبر بینالمللیEFQM، ISO 10002 و SERVQUAL انجام گرفت؛ ارزیابیای که معیارهای جامعی از توانمندی سازمانها در حوزه مشتریمداری ارائه میکند.
این همایش با برپایی نمایشگاهی از آخرین خدمات، نوآوریها و دستاوردهای شرکتها همراه بود و در بخش پایانی با اهدای تندیس و لوح سپاس از مجموعههای مشتریمدار و مدیران آنها بهعنوان رهبران پیشرو قدردانی شد.
در مراسم پایانی این همایش، دکتر حجار مشاور محترم مدیرعامل به نمایندگی از دکتر میراشرفی، مدیرعامل و نایبرییس محترم هیاتمدیره شرکت پتروشیمی تبریز، این نشان ارزشمند را دریافت کرد.
کسب این تندیس ارزشمند، تاییدی بر تعهد سازمانی پتروشیمی تبریز در مسیر بهبود مستمر کیفیت، ارتقای تجربه مشتری و پایبندی به استانداردهای روز صنعت است.
