12 - 01 - 2022
پاسخگویی دقیق به مردم و فعالان اقتصادی دستور کار شبکه بانکی
«جهانصنعت»- راهکارهای ارتقای نحوه اطلاعرسانی برای معرفی بهینه انواع خدمات بانکی، کاهش مشکلات مردم و افزایش قدرت تصمیمگیری فعالان اقتصادی، در نشست مدیران روابط عمومیهای شبکه بانکی کشور بررسی شد.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با تاکید بر رویکردها و سیاستهای بانک مرکزی در دوره جدید به ویژه در حوزه اطلاعرسانی گفت: با توجه به انواع تسهیلات پرداختی بانکها به مردم و اینکه اقتصاد کشور بانکمحور است و بانکها نقش مهمی در گردش شریان اقتصادی و ضریب سرمایه در گردش تمام بنگاههای اقتصادی دارند، اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به مردم و فعالان اقتصادی در خصوص خدمات بانکها از اهمیت بسزایی برخوردار است و روابط عمومی بانکها در خط مقدم این امر حضور دارند.
مصطفی قمریوفا با اشاره به ضرورت تغییر در شیوه اطلاعرسانیها در شبکه بانکی متناسب با نیاز مردم و فعالان اقتصادی در شرایط کنونی تصریح کرد: استفاده از تمام ظرفیت شبکه بانکی و ایجاد تعامل رسانهای متناسب با شرایط کنونی در حوزه اطلاعرسانی دیداری، شنیداری و مکتوب و البته حضور جدی در شبکههای اجتماعی، اجتنابناپذیر است.
وی ضمن تاکید بر ضرورت افزایش سواد مالی جامعه در راستای تسهیل تصمیمگیریها و رفتار پولی و مالی مردم افزود: از آنجا که این موضوع در نهایت میتواند به کاهش ریسکهای اقتصادی و بهبود عملکرد اقتصاد کلان منجر شود، این موضوع در دستور کار جدی روابط عمومی بانک مرکزی قرار گرفته و از روابط عمومیهای شبکه بانکی نیز انتظار میرود در این مسیر گام بردارند.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی همچنین ظرفیتهای رسانهای و تبلیغاتی شبکه بانکی را یادآور شد و افزود: اطلاعرسانی همهجانبه به مردم، امروز نیازمند یک راهبرد همافزا است. از همین رو، برنامهریزی به منظور تعامل و اطلاعرسانی از طرق رسانههای مختلف کشور باید در دستورکار قرار گرفته و به صورت منسجم و با همفکری روابط عمومیهای شبکه بانکی انجام شود.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد