21 - 05 - 2022
ورود بازی به «تیکتاک»
«جهان صنعت»- «تیکتاک» در حال انجام آزمایشهایی در ویتنام است که تا کاربران بتوانند در این اپلیکیشن ویدئوی کوتاه، بازی هم انجام دهند. بازیهایی که در این اپلیکیشن اضافه میشوند، درآمد تبلیغاتی «تیکتاک» را افزایش داده و همچنین زمانی که کاربران در این اپلیکیشن سپری میکنند را طولانیتر میکنند. «تیکتاک» یکی از محبوبترین اپلیکیشنهای جهان با بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه فعال است. ویتنام که ۷۰ درصد شهروندانش پایینتر از ۳۵ سال سن دارند، یکی از بازارهای جذاب برای پلتفرمهای شبکه اجتماعی مانند «تیکتاک»، «فیسبوک» و «یوتیوب» است. به گفته چهار منبع آگاه، «تیکتاک» که متعلق به شرکت چینی «بایت دنس» است، قصد دارد قابلیت بازی را به صورت گسترده در جنوب شرقی آسیا عرضه کند. این اقدام ممکن است در سه ماهه سوم سال میلادی جاری انجام شود. بر اساس گزارش رویترز، هنوز برنامه «تیکتاک» برای عرضه قابلیتهای بازی در بازارهای دیگر معلوم نیست. اگرچه کاربران «تیکتاک» میتوانند بازیهایی که پخش میشوند را تماشا کنند اما در اکثر مناطق، قادر نیستند در اپلیکیشن «تیکتاک» بازی کنند. حتی بدون بازی هم درآمد تبلیغاتی «تیکتاک» افزایش داشته است. طبق آمار شرکت تحقیقاتی «اینسایدر اینتلیجنس»، درآمد تبلیغاتی «تیکتاک» سال گذشته به بیش از ۱۱ میلیارد دلار رسید و از مجموع فروش «توئیتر» و «اسنپ» فراتر رفت.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد