26 - 11 - 2020
میز خدمت الکترونیکی وزارت صمت راهاندازی شد
معاون طرح و برنامه و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صمت گفت: میز خدمت الکترونیکی برای پاسخگویی غیرحضوری مراجعان در سامانه بهینیاب ایجاد شد.
سعید زرندی در جلسه ویدئوکنفرانسی با رؤسای سازمانهای صنعت، معدن و تجارت منطقه ۳ (آذربایجانشرقی، آذربایجانغربی، اردبیل، زنجان، کردستان و گیلان) که با حضور مدیران دو معاونت طرح و برنامه و معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استانها برگزار شد، افزود: بیشتر خدمات وزارتخانه از طریق سامانهها انجام میشود و با راهاندازی میز خدمت الکترونیکی، مراجعه افراد را به وزارتخانه و سازمانهای استانی به حداقل میرسانیم.
معاون طرح و برنامه گفت: دفتر آمار و فرآوری دادهها به صورت مستمر مشکلات و مسائل مطرح شده در میز خدمت الکترونیکی را بررسی و نسبت به پاسخگویی اقدام میکنند.
وی همچنین گفت: سلامت اداری در همه فعالیتهای بخش صنعت، معدن و تجارت پیشفرض همه اقدامات باید باشد و روسای سازمانها باید روی این موضوع حساسیت داشته باشند. زرندی افزود: تفویض اختیارات وزارتخانه به سازمانهای استانی نهایی شده و سازمانها باید آماده اجرایی شدن این تفویض باشند.
زرندی تصریح کرد: شناسایی گلوگاههای بخش تولید و تجارت از دیگر موضوعات مهمی است که در دستور کار وزارتخانه قرار دارد و رفع این گلوگاهها را در داخل سیستم و خارج وزاتخانه و سایر دستگاهها دنبال میکنیم.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و امور استانها گفت: پیوند نظام بودجهریزی وزارتخانه با برنامهها از دیگر اقداماتی است که مبنای سازمانها قرار میگیرد.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد