20 - 04 - 2021
مشتریان دیگنیتی در شبکه خدمات پس از فروش بدون نوبت خدمات دریافت میکنند
مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن گفت: خدمات پس از فروش بهمن برای ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به دیگنیتی، از آمادگی کامل برخوردار است.
علیرضا ببر آهنی با بیان این مطلب افزود: همزمان با ورود خودرو دیگنیتی به بازار، خدمات پس از فروش بهمن به عنوان متولی ارائه خدمات این مجموعه، آماده خدمترسانی به مشتریان است و در حال حاضر این آمادگی در خصوص خودروی دیگنیتی در تعمیرگاه مرکزی و نمایندگیهای منتخب فراهم شده است.
ببر آهنی در خصوص نحوه توزیع خدمات این خودرو در کشور تشریح کرد: با توجه به تجهیزات و امکانات به کار رفته در محصول دیگنیتی برنامهریزی لازم برای آمادگی در زمینههایی همچون تامین قطعات و لوازم یدکی دیگنیتی، آموزش کارکنان تعمیرگاه مرکزی، نمایندگیهای منتخب و امدادگران انجام شده است. گروه بهمن برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب به این خودرو، در مرحله اول، ۲۵ نمایندگی شامل ۱۰ نمایندگی در تهران و البرز و تعمیرگاه مرکزی و ۱۵ نمایندگی در شهرستان را تجهیز و برای ارائه خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که تا پایان سال به تدریج این نمایندگیها به ۴۰ نمایندگی افزایش خواهند یافت.
مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن گفت: دورههای آموزشی لازم برای کارشناسان فنی نمایندگیها و تعمیرگاه مرکزی متناسب با تکنولوژی روز خودرو و نیازهای مشتریان برگزار شده و آموزشهای تخصصی در خصوص آپشنهای خودرو، سیستم تعلیق، ترمز، فرمان، موتور، گیربکس و سیستمهای الکتریکی خودرو برای آنها در نظر گرفته شده و در کنار آن تجهیزات لازم و ابزار مخصوص تعمیرات نیز تامین شده است.
وی افزود: برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب به این خودرو، ایستگاههای کاری متعدد را برای خودروهای جدید گروه بهمن به ویژه دیگنیتی مجهز به دستگاهها و ابزارهای لازم عیبیابی و تعمیرات و آمادهسازی کردهایم.
ببر آهنی اضافه کرد: با ورود خودرو جدید دیگنیتی به بازار، ظرفیت و ترکیب پذیرش تعمیرگاه مرکزی تغییر کرده و مشتریان این خودرو تا اطلاع ثانوی میتوانند بدون دریافت نوبت برای استفاده از خدمات و سرویس دورهای به این مرکز مراجعه کنند و نگرانی بابت کیفیت تعمیرات و خدمات نداشته باشند.
به گفته ببرآهنی مشتریان دیگنیتی به سطح گسترده و متنوعی از خدمات دسترسی خواهند داشت و این خودرو دارای سه سال گارانتی و یا ۱۰۰ هزار کیلومتر و همچنین یک سال یا ۲۰ هزار کیلومتر سرویس ادواری رایگان (هر کدام زودتر فرا برسد ۵، ۱۰ و۲۰ هزار کیلومتر) است.
همچنین برای این خودرو، خدمات ویژهای برای استمرار و تمدید گارانتی از شرایط ذکر شده به پنج سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر در نظرگرفته شده که پس از خرید به مشتریان معرفی و پیشنهاد میشود.
وی تاکید کرد: با توجه به اقدامات انجام شده، خریداران خودروهای جدید با هیچ مشکلی در زمینه خدمات پس از فروش و قطعات یدکی روبهرو نخواهند شد و قطعات یدکی خودروهای جدید نیز به مقدار کافی تهیه شده و مشتریان نباید بابت تامین قطعه نگرانی داشته باشند.
مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن خاطرنشان کرد: خودرو دیگنیتی محصولی است که از کیفیت مطلوبی برخوردار است و از نظر خدمات نگهداری نیاز به توجه دارد؛ از اینرو آمادگی بهمن برای ارائه خدمات با کیفیت و متمایز صرفا برای اطمینان بخشی به مشتریان خود است تا با ارائه خدمات مناسب، اعتبار برند بهمن را افزایش دهیم.
گفتنی است یکی از سیاستهای راهبردی گروه بهمن تنوع و تمایز محصول و خدمات متمایز است و بر همین اساس این مجموعه آمادگی دارد تا با گسترش کیفی و کمی خدمات، رضایت مشتریان را افزایش دهد. در همین خصوص در سال ۹۹ مدرنترین مرکز خدمات خودرویی کشور در بهمن دایر شد که یک مرکز بسیار متمایز از سایر خودروسازان به شمار میآید.
خاطرنشان میشود اولین مرحله فروش خودرو دیگنیتی، جدیدترین محصول بهمن که اولین خودروی کوپه SUV عرضه شده داخلی به شمار میآید، در ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ انجام شد.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد