7 - 09 - 2020
ضرورت ارائه راهکار نوین و کاربردی در اجرای برنامهها
«جهانصنعت»- توسعه و ایمنی راهها از اهم موضوعاتی است که نیازمند پیگیری مستمر است. علی اوسطاکبریمقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در هفتاد و یکمین جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حملونقل گیلان که با حضور جمعی از نمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط در سالن جلسات اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان برگزار شد، با بیان این مطلب به توسعه زیرساخت مخابراتی پرداخت و اذعان کرد: توسعه زیرساختهای مخابراتی و ارتباطات سریع در حوزه راهداری بسیار حائز اهمیت بوده بنابراین موانع این حوزه شناسایی و برطرف شود. رییس کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حملونقل گیلان با اشاره به اینکه در بحران کرونا ویروس شاهد کاهش ورود مسافر بودیم خاطرنشان کرد: ۳۰ تا ۴۰ درصد ورود گردشگر به استان نسبت به گذشته کاهش داشته است.
اوسطاکبریمقدم در ادامه تصریح کرد: در اجرای برنامهها اتخاذ شیوههای نوین و کاربردی در اجرای برنامهها باید مد نظر قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیک از مقولههایی است که باید مورد توجه باشد افزود: در بحث آموزش در حوزه روستایی به صورت جدی پیگیری میشود. رییس کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حملونقل گیلان خاطرنشان ساخت: پراکندگی تصادفات در جادههای استان مدیریت را سختتر کرده است.
اکبریمقدم در پایان از فعالیتهای گسترده پلیس راه، راهداری و سایر دستگاههای اجرایی تشکر و قدردانی کرد .
همچنین فریبرز مرادی در این نشست اظهار کرد: مقوله ارتقای ایمنی جادههای استان از اهم برنامههایی است که با جدیت در حال پیگیری است. مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای گیلان با بیان اینکه رعایت وزن مجاز حمل بار از جمله مواردی است که در راستای ارتقای ایمنی تردد مانع از آسیب رساندن به سرمایههای ملی میشود، گفت: رسیدگی به تخلفات اضافه تناژ در کنار راهاندازی گشتهای نظارتی نامحسوس با مشارکت پلیس راه استان یکی دیگر از موضوعات جدی است که از سوی این اداره کل در راستای برخورد با تخلفات اضافه تناژ به صورت مستمر در حال پیگیری است.
مرادی اذعان کرد: در راستای رعایت تناژ مجاز حین بارگیری کامیونها در معادن، جلساتی با سازمانهای مربوطه برگزار شد و مقدمات لازم در این بخش در حال پیگیری است. وی ادامه داد: رصد میزان پیمایش کامیونها هنگام فعالیت در حوزه جابهجایی کالا با کارت هوشمند امکانپذیر است و دارا بودن کارت هوشمند یکی از الزامات اصلی دریافت سهمیه سوخت بر اساس میزان کارکرد است.
شایان ذکر است در این جلسه هر یک از دستگاههای عضو کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حملونقل گیلان گزارشهایی را ارائه دادند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد