19 - 01 - 2023
ریزش بیش از ۵۰۰ آگهیدهنده در «توئیتر»
«جهانصنعت»- بیش از ۵۰۰ آگهیدهنده از زمان خریداری شدن توئیتر توسط ایلان ماسک در اکتبر گذشته، هزینه در این سایت شبکه اجتماعی را متوقف کردهاند. وبسایت «اینفورمیشن» به نقل از یک منبع آگاه، نوشت: درآمد روزانه توئیتر در ۱۷ ژانویه، ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲، کاهش داشت. این کاهش درآمد نخستین بار توسط روزنامه فناوری پلتفرمز گزارش شده بود. توئیتر درباره این دو گزارش، اظهارنظر نکرد. از زمانی که ایلان ماسک، مالک توئیتر شد، برندهای آگهیدهنده در واکنش به تغییر و تحولات این شبکه اجتماعی از جمله اخراج هزاران کارمند و عرضه احراز هویت پولی که به افزایش جعل هویت برندها در این پلتفرم منجر شد، از توئیتر فراری شدند. بر اساس گزارش رویترز، توئیتر اخیرا ممنوعیت تبلیغات سیاسی که در سال ۲۰۱۹ وضع شده بود را لغو و اعلام کرد سیاست تبلیغات برای جنبشهای اجتماعی را در آمریکا تسهیل خواهد کرد و سیاست تبلیغاتی خود را با تلویزیون و دستگاههای رسانهای دیگر همسو میکند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد