5 - 04 - 2021
دیگنیتی به تولید انبوه رسید
قائممقام اجرایی مدیر عامل بهمن موتور از آمادگی این مجموعه برای عرضه عمومی دیگنیتی در ابتدای سال ۱۴۰۰ خبر داد.غلامرضا محمدی، قائممقام اجرایی مدیر عامل بهمن موتور با اشاره به آغاز تولید انبوه محصول جدید گروه بهمن درباره روند تولید دیگنیتی اظهار کرد: تولید آزمایشی خودروی دیگنیتی از زمستان سال ۹۹ آغاز شده و در حال حاضر به مرحله تولید انبوه رسیده است. این خودرو در شبکه فروش بهمن موتور عرضه شده که جهت رویت مشتریان در نمایندگیها در دسترس است. پیشبینی میشود تولید این محصول در فروردینماه ۱۴۰۰به ظرفیت مد نظر برسد و برای ابتدای سال جدید عرضه عمومی آن آغاز شود.
وی افزود: این خودروی کوپه و اسپرت به لحاظ ظاهر جزو خودروهای جذاب و متفاوت است که در ۶ رنگ متنوع تولید میشود و همچنین تریم داخلی لوکس و مدرن آن با دو رنگ مارون و مشکی همراه با آپشنهای رفاهی متنوع و ایمنی بالا روانه بازار خواهد شد.محمدی با بیان اینکه محصول جدید شرکت بهمن موتور دارای موتور ۱/۵ لیتری توربو شارژ، قدرت ۱۵۰ اسببخار، گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر، مصرف سوخت ترکیبی نزدیک به ۷ و مصرف سوخت بهینه ۵/۴ دارد، گفت: در دیگنیتی از گیربکس CVT، صفحه نمایشگر لمسی، فرمان اسپرت دیکات، دوربین ثبتکننده رانندگی، کیسه هوای راننده سرنشین جلو و جانبی و دوربین ۳۶۰ درجه استفاده شده است، ضمن اینکه سیستم پایداری کنترل الکتریکی،کروز کنترل، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی و سراشیبی از دیگر امکانات این خودرو به شمار میآید.قائممقام اجرایی مدیرعامل بهمن موتور با اشاره به بهرهمندی این خودرو از استانداردهای بالای کیفی تصریح کرد: به لحاظ کیفی، خودروی دیگنیتی استاندارد اروپا را داراست و منطبق با استانداردهای ۸۵گانه کشور است. همچنین دارای تاییدیه استاندارد آلایندگی یورو ۵ از سازمان محیطزیست است. محمدی با تاکید بر مزیت گروه بهمن در تولید خودروهای کیفی بیان کرد: دیگنیتی در سگمنت خود میتواند نظر مشتریان را به خود جلب کند و سهم خوبی از بازار را در اختیارگیرد. یکی از مزیتهای گروه بهمن تولید خودروهای کیفی بوده و در انتخاب و تولید محصولاتش همواره کیفیت جایگاه خاصی داشته است لذا در انتخاب دیگنیتی هم سعی کرده خودرویی را برگزیند که جایگزین مناسبی برای محصولات قبلی باشد و به این مزیت گروه بهمن بیفزاید.وی در زمینه تامین قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش دیگنیتی اظهار امیدواری کرد و گفت: یکی از سیاستهای کلی گروه بهمن جلب رضایت مشتری در بالاترین سطح آن در هر حوزهای است. تا کنون هر محصولی که به بازار عرضه کرده به موازات آن پیشبینیهای لازم برای ارائه خدمات و تامین قطعات با کیفیت را هم لحاظ کرده است. تمامی شبکههای خدمات پس از فروش بهمن موتور آموزشهای لازم در خصوص ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتری را دیده اند و به مشتری این اطمینان را میدهند که طی دوره گارانتی و پشتیبانی ۱۰ساله، برای قطعات یدکی این خودرو، پیشبینیهای لازم شده است.محمدی با اشاره به این نکته که بهمن موتور یکی از اولین خودرو سازیهایی است که توانسته خودروی ۵ ستاره کیفی را به بازار عرضه کند گفت: هدف گروه بهمن این است که همه محصولات به ویژه دیگنیتی را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه کند، از این رو همه کارکنان در حوزه فنی، مهندسی، کیفیت، تولید و خدمات پس از فروش، وظیفه خود میداند برای دستیابی به این هدف کوشش مضاعف داشته باشند. امیدواریم تا با تلاش مضاعف کارکنان مجموعه و پشتیبانی سهامداران در خصوص کسب نتایج کیفی معتبر و رضایت مشتری، بتوانیم این محصول را با بالاترین سطح کیفی عرضه کنیم.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد