13 - 04 - 2021
امسال محصولات جدید و متمایزی ارائه میشود
در نشست خبری مدیران گروه بهمن مطرح شد
امسال محصولات جدید و متمایزی ارائه میشود
مدیرعامل گروه بهمن گفت: امسال با تفکر متمایز بودن، برنامه افزایش تولید و عرضه محصولات متنوع و جدید در زمینه خودروهای سواری و تجاری داریم.
روز گذشته نشست خبری مجازی در خصوص اعلام برنامه گروه بهمن برای عرضه خودرو دیگنیتی با حضور بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن، محمد ضرابیان مدیر عامل شرکت بهمن موتور و امیر میرمنصف معاونت سازمان فروش و خدمات پس از فروش بهمن و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
در آغاز این نشست بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن به اهداف کلان و افزایش تولید و توسعه این مجموعه در سال جدید اشاره کرد و گفت: برنامه داریم تا در سال جدید افزایش تولید و عرضه محصولات متنوع و جدید در زمینه خودروهای سواری و تجاری داشته باشیم.
علیمرادلو در خصوص استراتژی بهمن برای قرار گرفتن در جایگاه سوم خودرو ساز کشور و همکاری با شرکای تجاری در راستای تحقق این برنامه اظهار کرد: در گروه بهمن به بحث تمایز توجه ویژه داریم و استراتژی توسعه ما بر این اساس است. در سال ۹۹ مدرنترین مرکز خدمات خودرویی کشور در بهمن دایر شد که یک مرکز بسیار متمایز از سایر خودروسازان است. همچنین در زمینه انتخاب خودروها هم همواره این موضوع را رعایت کردیم. امسال محصولات جدیدی را با تفکر متمایز بودن در همه سگمنتها ارائه خواهیم کرد.
مدیر عامل گروه بهمن درخصوص اشتراکگذاری پلتفرم فیدلیتی با سایر خودروسازان گفت: فعلا برنامهای نداریم و اختصاصی برای گروه بهمن است اما در خصوص اجزای پلتفرم اگر اشتراکاتی در راستای کاهش هزینهها صورت گیرد، استقبال میکنیم.
وی همچنین از به کارگیری موتور تیوان برای محصول فیدلیتی خبر داد و تمرکز اصلی ساخت داخل محصولات را برای خودروی فیدلیتی دانست و گفت: از پلتفرم این محصول استفاده و محصولات بعدی هم روی این پلتفرم تولید خواهد شد.
علیمرادلو با اشاره به شعار بهمن با عنوان «همواره مراقبتان هستیم»، اظهار کرد: مشتریان بهمن برای ما مانند اعضای خانواده هستند و اطمینان داریم همواره خودروهای بهمن را استفاده میکنند. همه اقدامات ما در راستای تحقق این امر است و همچنین در انتخاب محصول سعی میکنیم آن را در نظر بگیریم.
وی در پاسخ به سوال اینکه شعار تولید، پشتیبانیها و موانع تولید چه تاثیری در برنامههای بهمن دارد، گفت: در بهمن هیچ تفاوتی با سایر مراکز وجود ندارد و امیدواریم امسال تا حد امکان موانع پیشروی تولیدکنندگان از جمله تامین مواد اولیه، گمرک، ارز مبدا و… که مخل امر تولید هستند برداشته شود.
گفتنی است گروه بهمن امسال با اهداف معین سعی در عرضه خودروهای جدید در سگمنتهای متفاوت دارد. امسال بهمن موتور در سگمنت خودروهای تجاری یک کارگو ون جدید و در محصولات پیکاپ هم محصول تجاری و هم محصول دو دیفرانسیل مناسب آفرود خواهد داشت. این شرکت در حوزه خودروهای سواری محصول جدیدی را در شش ماهه دوم سال و دو محصول هم در سگمنت SUV عرضه خواهد کرد. رویکرد گروه بهمن و شرکت بهمنموتور عرضه محصولاتی با تیراژ بالا مانند فیدلیتی و عرضه محصولاتی در سگمنتهای متفاوت با همکاری شرکای قدیمی و جدید است. بهمن دیزل نیز با داخلیسازی برند شیلر و تولید کامیونت ۶ و ۸ تن و مینیبوس پگاسوس قصد توسعه محصولات خود و قرارگیری در بازارهای جهانی را دارد. در کنار این دستاوردها تیوان از شرکتهای زیر مجموعه گروه بهمن که به تازگی افتتاح شد، با ظرفیت تولید ۵۰۰ هزار دستگاه در سال، موتورهای پرقدرت و کممصرف یورو ۶ تولید میکند. تیوان به عنوان مدرنترین و پیشرفتهترین کارخانه تولید موتور، قابلیت ماشین کاری و مونتاژ ۱۰ نوع از موتورهای سه و چهار سیلندر را داراست و امسال در فاز نخست قصد تولید ۲۰ هزار دستگاه موتور برای محصولات بهمن را دارد.
نحوه فروش و قیمت دیگنیتی
همچنین در این نشست معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن از قیمت و نحوه فروش دیگنیتی خبر داد. وی گفت: دیگنیتی از روز ۲۴ فروردین به صورت اینترنتی با قیمت ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه خواهد شد.
امیر میرمنصف با اشاره به سیاست گروه بهمن در خصوص ورود خودروهای جدید به چرخه تولید گفت: همزمان با سفارشگذاری قطعات برای خطوط تولید، نسبت به سفارگذاری قطعات مورد نیاز خدمات پس از فروش نیز سفارشگذاری کردهایم و بیش از سه ماه است که کلیه قطعات یدکی دیگنیتی در انبارهای خدمات پس از فروش وارد شده و آماده عرضه به شبکه نمایندگان مجاز در سراسر کشور است.
میرمنصف در خصوص زمان ثبتنام خودروی دیگنیتی اظهار کرد: عرضه عمومی دیگنیتی از روز ۲۴ فروردین به صورت اینترنتی از طریق وبسایت iranecar.com انجام خواهد شد. این خودرو به صورت نقد با قیمت ۷۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در این مرحله عرضه میشود. همچنین برای برای حذف واسطهها و دریافت خودرو توسط مصرفکننده برای هر کد ملی یک دستگاه خودرو در نظر گرفتیم.
وی در خصوص زمان تحویل نیز افزود: این خودروها به صورت تحویل فوری به مشتریان عرضه خواهد شد و دارای سه سال گارانتی و یا ۱۰۰ هزار کیلومتر و همچنین یک سال یا ۲۰ هزار کیلومتر سرویس ادواری رایگان (هرکدام زودتر فرابرسد) است.
همچنین برای این خودرو، خدمات ویژهای برای استمرار و تمدید گارانتی از شرایط ذکر شده به پنج سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر در نظر گرفته شده که پس از خرید به مشتریان معرفی و پیشنهاد میشود.
وی همچنین تصریح کرد: برای دیگنیتی ۲۵ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است که تا پایان سال به ۴۰ نمایندگی افزایش مییابد. این نمایندگیها از نظر سطح استاندارد نسبت به سایر نمایندگان ارتقا پیدا کردهاند و مشتریان میتوانند در زمان ثبتنام با توجه به محل زندگی، نمایندگی مورد نظر خود را انتخاب کنند.
میرمنصف با اشاره به اینکه دیگنیتی قبل از عرضه جهت مشاهده مشتریان و قیاس با سایر خودروهای بازار در نمایندگیها به نمایش گذاشته شد، گفت: طبق روال بسیاری از خودروسازان، قبل از عرضه به مشتریان به منظور قابلیت دسترسی مشتریان به خودرو و مشاهده امکانات و قابلیتهای آن و همچنین سنجش سلیقه بازار و انجام تستهای میدانی توسط کاربران با سلایق مختلف، تعداد محدودی از این محصول، برای کسب بازخورد و توسعه و بهبود محصول ارائه شد، لیکن عرضه عمومی از دو روز آینده آغاز میشود.
گفتنی است دیگنیتی اولین خودروی SUV کوپه عرضه شده در داخل کشور است و در فاز نخست تولید، ۲۰ درصد آن داخلیسازی شده است. همچنین سود انصراف این طرح فروش ۱۵ درصد تعیین شده و متقاضیان میتوانند میان رنگهای سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی انتخاب داشته باشند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد