30 - 08 - 2021
اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان گروه بهمن
«جهانصنعت»- واکسیناسیون کارکنان و کارگران خط مقدم تولید و سرویسدهندگان خدمات پس از فروش گروه بهمن آغاز شد.
بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن با بیان اینکه واکسیناسیون شرکتهای خودروسازی و قطعهسازی با هدف افزایش تولید و پاسخگویی مناسب به نیاز خودرویی مردم است، خاطر نشان کرد: طبق برنامه هماهنگ شده در حدود هزار پرسنل گروه بهمن اولین دز واکسیناسیون کرونا را دریافت کردند و قرار است دز دوم واکسیناسیون نیز در ماه آینده انجام شود.
علیمرادلو با قدردانی از همراهی و همکاری پرسنل جمعیت هلالاحمر و سایر مسوولان در انجام واکسیناسیون کارکنان گروه بهمن گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره تلاش کردیم تا ضمن صیانت از سلامت همکاران و خانوادههایشان، پروتکلهای بهداشتی در شرکت رعایت و اقلام بهداشتی و ضدعفونی مورد نیاز از جمله ماسک و الکل ضدعفونی به صورت روزانه بین پرسنل توزیع میشد تا شرایط برای ایجاد محیط امن کاری فراهم شود که با اجرای طرح سراسری واکسیناسیون، ریسک ابتلا به بیماری کرونا در این شرکت به حداقل خواهد رسید. البته به کارکنان توصیه شده تا همچنان استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را تا مهار کامل کرونا در اولویت قرار دهند.
مدیر عامل گروه بهمن افزود در سال تولید، پشتیبانیها و مانعزداییها و همچنین به منظور حمایت از فضای کسبوکار، گروه بهمن از هیچ کوششی برای متوقف نشدن خط تولید دریغ نخواهد کرد. در همین مورد گروه بهمن با اولویت واکسیناسیون کارکنان نه تنها باعث تقویت تولید داخل خواهد شد بلکه از سلامت مشتریان در زمان دریافت خدمات پس از فروش نیز پشتیبانی خواهد کرد.
گفتنی است در دوران شیوع کرونا و تشویق عموم مردم برای گذراندن بیشتر اوقات خود در خانه، خدمات موبایل سرویس گروه بهمن بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفت. در این بخش مشتریان گروه بهمن میتوانند بدون حضور در نمایندگیها تمام بازدیدهای فصلی، سرویسهای ادواری، خدمات دورهای و پس از فروش خود را در محل مورد نظر خود از طریق موبایل سرویس دریافت کنند.
علیمرادلو ارائه خدمات متمایز گروه بهمن را مهمترین مزیت این مجموعه خودروسازی عنوان کرد و رضایتمندی مشتری با تولید محصولات باکیفیت و ارائه خدمات مطلوب را مورد تاکید قرار داد.
گفتنی است بهمنموتور با هدف افزایش رضایت مشتریان، در ارائه خدمات پس از فروش رشد قابل توجهی داشته است. ایجاد مدرنترین مرکز خدمات خودرویی کشور، حضور نیروهای آموزشدیده و باتجربه در سطح شبکه نمایندگان، تامین به موقع قطعات یدکی، اجرای طرح پیگیری مشتریان، بهرهمندی از سامانههایی همچون اصالت قطعه، نرمافزار موبایل اپ گروه بهمن، سرویس در محل، خودروی جایگزین، اجرای طرحهای فصلی و… از جمله اقدامات انجام شدهای است که سبب شد تا در آخرین ارزیابی، بهمن موتور مقام دوم در بین خودروسازان سبک را به خود اختصاص دهد.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد