1 - 07 - 2020
اولویت داشتن کیفیت ارائه خدمات و حفظ اعتماد مشتریان
مهدی فخربین سبحانی مدیرکل پست استان گیلان در بازدید روز دوشنبه ۹ تیرماه سالجاری از اداره پست شهرستان لنگرود در جمع همکاران گفت: کیفیت ارائه خدمات و حفظ اعتماد مشتریان از اولویتهای اصلی پست است. مهدی فخربین سبحانی مدیرکل پست استان گیلان در بازدید روز دوشنبه ۹ تیرماه سالجاری از اداره پست شهرستان لنگرود در جمع همکاران گفت: کیفیت ارائه خدمات و حفظ اعتماد مشتریان از اولویتهای اصلی پست است. وی در ادامه از واحدهای تجزیه مبادلات، باجه و توزیع بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرایی و مسائل و مشکلات کاری حوزههای مختلف قرار گرفت و افزود: کلیه پرسنل پست استان باید با عملکرد مطلوب از مرحله قبول تا رهسپاری و توزیع به موقع مرسولات، خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه نمایند و تلاش در ارائه خدمات با کیفیتتر و با سرعت را از وظایف اصلی همکاران پست استان دانست .
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد