شناسه خبر : 131287
2 - 01 - 2021
2 - 01 - 2021
انتشار ترجمه کتاب جدید دیوید آکر در حوزه برندسازی به زودی
انتشارات سیته به زودی آخرین کتاب دیوید آکر با عنوان «راز داستانهای امضادار در برندسازی» را چاپ و روانه بازار خواهد کرد. در این کتاب، آکر نحوه برندسازی به کمک روایتگری و داستانگویی را به خوانندگان معرفی میکند.
پدر برندسازی در این کتاب نشان میدهد چگونه میتوان از طریق داستانهایی که به نظر بیاهمیت میرسند، نام تجاری شرکت یا سازمان خود را در ذهن مخاطب ماندگار و محبوب کرد. او همچنین راز یافتن و توسعه داستانهای بالقوه و همچنین موثرترین روش بهکارگیری این داستانها به منظور ارتقای برند را تشریح کرده است.
این کتاب توسط حسن بنانج، مترجم و روزنامهنگار و یکی از دانشآموختگان حوزه تبلیغات بازرگانی ترجمه شده است. بنانج قبلا کتاب «حس برند»، تالیف مارتین لیندستروم را نیز به قلمی شیوا و روان ترجمه کرده بود.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد