14 - 08 - 2024
OEMها سوار بر خط تولید واحدهای صنعتی
تسنیم- در نگاهی کلی به نمایشگاه لوازم خانگی امسال باید گفت خبری از تحقق اهداف از پیش تعیین شده نبود و به نوعی فضا برای کالاهای بینام نشان OEM و چینی فراهم بود تا از بازار کشور استفاده کرده و نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند.امسال نمایشگاه صنعت لوازم خانگی با تدبیر قابل تامل مسوولان به جای آبان در مردادماه برگزار شد که همین امر نخستین انتقاد شرکتکنندگان و بازدیدکنندگان را به همراه داشت، اما در نهایت هیچ پاسخ قانعکنندهای نسبت به این موضوع مطرح نشد و این تغییر زمان حتی باعث ریزش بازدیدکنندگان و شرکتکنندگان در این نمایشگاه هم شد. شعار این نمایشگاه را «برای مردم و برای ایران» عنوان کردند و قرار شد در این دوره لوازم خانگی کوچک و بزرگ، سرمایشی و گرمایشی، قطعات، تولیدات و تجهیزات با بهرهمندی از آخرین دستاوردهای دانشبنیان عرضه شوند. هدف از برگزاری این نمایشگاه عرضه توانمندهای داخلی در تولید لوازم خانگی، تنوع کالاها، استفاده از ظرفیت شرکتهای دانشبنیان در تولید کالاها و توسعه و تقویت روابط با کشورهای همسایه و هدف برای صادرات و ارزآوری اعلام شد.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد