23 - 07 - 2024
گروه بهمن باز هم جایگاه اول رتبهبندی خدمات پس از فروش را کسب کرد
شرکت سیباموتور و بهمندیزل از شرکتهای زیرمجموعه گروه بهمن به ترتیب موفق به کسب جایگاه نخست و دوم در خدمات پس از فروش شدهاند.بنابر آخرین اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (سال 1402)، شرکتهای خودروساز گروه بهمن
(سیباموتور و بهمندیزل) در حوزه ارائه خدمات فروش خوش درخشیدند و مقام اول و دوم را به خود اختصاص دادند.شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، همه ساله شرکتهای خودروساز را طبق استانداردها و معیارهای خاصی در حوزه خدمات فروش مورد ارزیابی قرار میدهد. مطابق این ارزیابی، شرکت سیباموتور و بهمندیزل از شرکتهای زیرمجموعه گروه بهمن به ترتیب موفق به کسب مقام نخست و دوم در خدمات پس از فروش شدهاند. طبق این گزارش، شرکت سیباموتور موفق شده مقام اول را در خدمات پس از فروش در حوزه سنگین کسب کند. همچنین با حفظ رتبه دوم در خدمات پس از فروش موفق به کسب مقام اول در رضایتمندی مشتریان در حوزه خودروهای سنگین شده است. شرکت بهمندیزل هم با حفظ رتبه دوم در خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای سنگین موفق به کسب مقام دوم در خدمات پس از فروش در حوزه سنگین بعد از شرکت سیباموتور شده است. همچنین موفق به کسب مقام اول در وضعیت نظام مدیریتی شرکتهای سنگین و کسب مقام دوم در رضایتمندی مشتریان در حوزه خودروهای سنگین بعد از شرکت سیباموتور شده است. گفتنی است شرکتهای خودروساز گروه بهمن با ارائه خدمات متمایز در خدمات پس از فروش و ارتقا، پیگیری امور مشتریان از سطح شکایت به خشنودسازی باب جدیدی در حوزه خدمات در کشور باز کرده و اقدامات قابلتوجهی در سطح پیگیری درخواستهای مشتریان انجام داده است.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد