5 - 04 - 2023
کاهش شکایات از خدمات گردشگری در نوروز
«جهانصنعت»- با وجود افزایش ۴۱درصدی تماسها با سامانه ملی سفر در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، میزان شکایات مطرح شده ۱۴۷ درصد کاهش نسبت به سال قبل را نشان میدهد. سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ همزمان با تعطیلات نوروز ۱۴۰۲، به ۱۶۰ هزار تماس گرفته شده از سوی گردشگران داخلی و خارجی پاسخ داد و امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز ۱۵ هزار خدمت امدادی به مسافران نوروزی ارائه کرد. در زمان اجرای طرح نوروزی امسال که از ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد و تا ۱۳فروردین ۱۴۰۲ ادامه داشت، به ۱۶۰ هزار و ۲۲۰ تماس در حوزههای مختلف از جمله اطلاعات راهها، وضعیت آب و هوا، معرفی جاذبههای گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی، امدادخودرو و اماکن پذیرایی، مراکز درمانی و مراکز خدمات رفاهی، پاسخ داده شد. این رقم در مقایسه با آمار ثبت شده در مدت زمان مشابه سال گذشته، ۴۱ درصد افزایش تماسها را نشان میدهد. بر اساس اطلاعات ثبت شده، بیشترین تماسهای گرفته شده با سامانه ملی سفر به درخواست گردشگران در زمینه اطلاعات مربوط به اماکن اقامتی کشور با نزدیک به ۴۲ هزار مورد، اطلاعات راهها و وضعیت ترافیکی جادههای مواصلاتی کشور با حدود ۳۹ هزار تماس و پس از آن، وضعیت آب و هوای مناطق مختلف با ۳۱ هزار و ۱۶۱ مورد تماس، اختصاص داشت. در این ایام به نظرات و شکایات مردمی که از مراکز گردشگری و اقامتی و ارائهدهندگان خدمات و کالا در کشور وجود داشت رسیدگی شد و برخی مخاطبان نیز تقدیر و تشکر خود را از خاطرهسازان سفر از ارائه خدمات گردشگری و اقامتی مطلوب ثبت کردند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد