18 - 10 - 2020
محدودیت تبلیغات پنهانی در اینستاگرام
اینستاگرام در پی تحقیقات دیده بان رقابت انگلیس، متعهد شد تبلیغات پنهان از سوی اینفلوئنسرها در این اپلیکیشن اشتراکگذاری عکس و ویدئو را محدود کند.
به گزارش ایسنا، فیسبوک ایرلند که اینستاگرام را در انگلیس اداره میکند، متعهد شده است تغییراتی را صورت دهد و سازمان رقابت و بازارهای انگلیس وعده یادشده را تغییر رفتار مهمی از سوی یک پلتفرم شبکه اجتماعی بزرگ توصیف کرده است.
دیدهبان رقابت انگلیس در بیانیهای اعلام کرد: با تغییرات اینستاگرام، پست کردن یک تبلیغات در این پلتفرم بدون اینکه به عنوان تبلیغات مشخص شود، دشوار خواهد شد.فیسبوک که شرکت مادر اینستاگرام است، از همکاری با سازمان رقابت و بازارهای انگلیس در جهت افزایش شفافیت مربوط به ارسال تبلیغات از سوی اینفلوئنسرها استقبال کرد.سازمان رقابت و بازارهای انگلیس درباره اینکه بسیاری از اینفلوئنسرها محتوای مربوط به شرکتها را در اینستاگرام پست میکنند بدون اینکه مشخص کنند برای این کار پول یا مشوق های دیگری دریافت کردهاند، تحقیقاتی را انجام داده بود.
اینفلوئنسرها اگر برای ارسال چنین پست ها یا خدماتی پول یا مشوق های دیگر دریافت میکنند، از این پس باید تایید یا فاش کنند.
بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام از فناوری استفاده خواهد کرد که مشخص میکند چه زمانی کاربران به وضوح روشن نمیکنند که تبلیغات ارسال میکنند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد