24 - 04 - 2021
آغاز تبلیغات آزمایشی فیسبوک در اینستاگرام ریلز
ایسنا- شرکت فیسبوک با هدف درآمدزایی از قابلیت ویدئوهای کوتاه، تست تبلیغات در اینستاگرام ریلز را در هند، برزیل، آلمان و استرالیا آغاز میکند. در شرایطی که فعالیت سرویس ویدئویی تیکتاک از سال گذشته در هند ممنوع شد، فیسبوک تلاش میکند از محبوبیت خود در هند که بازار شبکه اجتماعی برخوردار از رشد پرشتابی است، بهره ببرد. این شرکت اعلام کرد قصد دارد قابلیتهای دیگری مانند فراهمسازی امکان اشتراکگذاری ویدئوهای ریلز تولیدکنندگان محتوا در حساب فیسبوکشان را در هند آزمایش کند.کارولین اورسون، نایب رییس گروه کسبوکار جهانی فیسبوک در مصاحبهای اظهار کرد: معرفی تبلیغات نشاندهنده روند قوی رشد سرویس ریلز است. فیسبوک اعلام کرد به تبلیغاتکنندگان اجازه میدهد بخشهای محتوای ویدئویی که میخواهند تبلیغاتش در آنجا نمایش داده شود مانند ویدئوهایی درباره کودکان و ترتیب کودکان، حیوانات و سگ و گربه یا فیتنس و ورزش را انتخاب کنند. این بزرگترین اقدام فیسبوک در فراهم کردن امکان تبلیغات برندها به همراه محتواست. تبلیغاتکنندگان معمولا از فیسبوک برای هدف گرفتن کاربران بر اساس علایقشان استفاده میکنند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد