ما به مذاکرات ایران و آمریکا خوشبین هستیم
جهان صنعت – نخستوزیر پاکستان با تاکید بر اینکه «تلاشهای میانجیگری برای دستیابی به توافق بین آمریکا و ایران ادامه دارد»، افزود که «ما نسبت به برگزاری دور جدید مذاکرات بین آمریکا و ایران در اسلام آباد خوشبین هستیم.» به گزارش النشره، محمد شهبازشریف همچنین اعلام کرد: «ما تمام تلاش خود را برای تضمین صلح پایدار انجام میدهیم.» این اظهارات بهرغم تهدیدهای شدید دونالد ترامپ مطرح میشود. همچنین این خبر پس از آن منتشر شد که یک منبع آگاه پاکستانی اوایل روز گذشته تایید کرد که کشورش پیشنهاد اصلاحشده ایران را اواخر شامگاه یکشنبه به طرف آمریکایی تحویل داده است. این منبع ادعا کرد که «دو کشور همچنان در حال تغییر شروط خود هستند.» در عین حال یک منبع ایرانی فاش کرد که متن تحویل داده شده ایران به پاکستان بر پایان جنگ و اقدامات اعتمادسازی با آمریکا متمرکز بوده است.
ایلنا
