6 - 10 - 2024
«فیسبوک» جوانپسند میشود
رویترز- فیسبوک در تلاش است با افزودن ویژگیهای جدید، کاربران جوانتر را جذب کند و از شهرت خود به عنوان پلتفرم سالمندان فاصله بگیرد. فیسبوک که یکی از اولین شبکههای اجتماعی بزرگ است، به عنوان پلتفرم والدین و پدربزرگها و مادربزرگها شناخته شده است، در حالی که کاربران جوان از اپلیکیشنهای اشتراکگذاری عکس و فیلم مانند اینستاگرام و تیکتاک استفاده میکنند. شرکت «متا» که مالک فیسبوک است، قصد دارد این وضعیت را تغییر دهد. «تام آلیسون»، رییس فیسبوک در «متا» گفت: هر چند فیسبوک در ابتدا بر کمک به کاربران برای حفظ ارتباط با خانواده و دوستان متمرکز بود، آینده در گروی کمک به مردم برای گسترش شبکههای خود و ایجاد ارتباطات جدید است که با نحوه استفاده نسلهای جوان از این سرویس مطابقت دارد. آلیسون روز جمعه در مصاحبهای در آستین، تگزاس، قبل از رویدادی با تولیدکنندگان محتوا گفت: شاهدیم که بزرگسالان جوان، وقتی زندگی خود را تغییر میدهند به فیسبوک روی میآورند. وقتی به یک شهر جدید نقل مکان میکنند، از «بازار» برای مبله کردن آپارتمان خود استفاده میکنند. وقتی پدر و مادر میشوند، به گروههای والدین ملحق میشوند. در این رویداد، فیسبوک دو تب جدید به نامهای «لوکال» و «اکسپلور» را معرفی کرد که در حال حاضر در شهرها و بازارهای منتخب آزمایش میشوند و محتوا را از سراسر پلتفرم جمعآوری میکنند. تب «لوکال»، رویدادهای نزدیک، گروههای اجتماعی و موارد محلی را برای فروش به کاربران نشان میدهد و تب «اکسپلور»، براساس علایق کاربر، محتوا را توصیه میکند. تمرکز بالا روی بزرگسالان جوان، در جذب کاربران جدید در فیسبوک کلیدی خواهد بود زیرا این پلتفرم برای رقابت شدید برای جلب توجه این گروه از کاربران روبهروست. اپلیکیشن ویدئوی کوتاه تیکتاک، ۱۵۰میلیون کاربر در آمریکا دارد و به شدت محبوب نسل زد است و این امر باعث شده شرکت «متا» نسخه کپی تیکتاک به نام «ریلز» را در سال ۲۰۲۱ عرضه کند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد