11 - 03 - 2024
شرکت بهمندیزل جایگاه نخست خدمات فروش خودروهای تجاری را به خود اختصاص داد
شرکت بهمندیزل توانست بر مبنای گزارش ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد جایگاه نخست را در حوزه خدمات فروش خودروهای تجاری کسب کند. این شرکت بر اساس شاخص وضعیت نمایندگیها با نمره ۷۸ بالاترین رتبه در مقایسه با رقبا را به خود اختصاص داد. ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدماتی مانند وضعیت نمایندگیها، سیستمهای ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت ضوابط روشهای متفاوت فروش، ضوابط حمل خودرو، رسیدگی به شکایت و… جزو شاخصهای اصلی ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد به شمار میرود که شرکت بهمندیزل در تمامی موارد مطرح شده با کسب بالاترین نمره توانست رتبه نخست این ارزیابی را به دست آورد. حسین خضری مدیرعامل شرکت بهمندیزل با بیان اینکه برای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان اقدام به ارائه خدمات فروش نوین و با استاندارد روز دنیا کردهایم، گفت: بهمندیزل برنامه مدونی را با تلاش تمامی همکاران و شبکه عاملیتهای مجاز این مجموعه در سراسر کشور مدنظر قرار داده است. به همین دلیل توانستیم رتبه نخست را در بین سایر رقبای خود در حوزه خودروهای تجاری به دست آوریم. خضری با تاکید بر اینکه ارائه خدمات در سطوح مختلف و جلب هرچه بیشتر رضایت مشتری جزو ارکان و اهداف مهم شرکت بهمندیزل محسوب میشود، تصریح کرد: رعایت ضوابط مربوط به روشهای فروش، آموزش کارکنان نمایندگیها و ستاد، الزامات مرتبط با شبکه نمایندگیهای فروش، فرآیند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشتریان، جریمه تاخیر خسارات وارده به مشتریان، سیستم پرداخت سود مشارکت و انصراف و نیز نظام نظرسنجی از مشتریان ازجمله مواردی است که شرکت بهمندیزل به آن توجه و اهتمام ویژهای دارد. او افزود: رضایت مشتری اصلی جداناپذیر در ارائه خدمات فروش و پس از فروش برای محصولات بهمندیزل به شمار میرود، از این رو در تلاشیم با ارتقای کیفیت خدمات فروش، رضایت مشتریان را بیش از گذشته جلب کنیم.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد