5 - 02 - 2025
سال نو چینی، فرصتی برای معرفی ایران در بازار چین
«جهانصنعت»- مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: فرصت ایام سال نو چینیها به منظور معرفی ظرفیتها و توانمندیهای صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران و فراهم آوردن زمینه ورود گردشگران چینی به کشور به کار گرفته شد.
مسلم شجاعی با بیان این خبر گفت: طبق رایزنیهای معاونت گردشگری با سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین و نیز سفارت چین در کشورمان که پیش از آغاز سال نو چینیها انجام گرفت، زمینه بهرهبرداری از این فرصت جهت تعامل بیشتر میان دو کشور به بهانه تبریک این ایام فراهم شد.
او افزود: پیرو این اقدام، در ایام عید چینیها که به مدت 15 روز از 10بهمنماه جاری برقرار است، بسته تبلیغاتی ویژه بازار چین با رویکرد بهرهبرداری از ظرفیت اینفلوئنسرهای چینی در آگاهیبخشی و ترغیب مخاطبان چینی ضمن تبریک جمهوری اسلامی ایران در قالب محتواهای متنوع ویدئویی و تصویری با شعار یک قرن دوستی میان ایران و چین تهیه و به منظور انتشار ضمن اطلاعرسانی از کانالهای مختلف، به نمایندگی سفارت کشورمان در چین ارسال شد. شجاعی با اشاره به اینکه انتشار ویدئوهای تجربهمحور از اینفلوئنسرهای چینی در مقاصد ایران و معرفی جاذبههای کشورمان از نگاه این افراد ضریب نفوذ میان مخاطبان و گردشگران بالقوه چینی در فضای مجازی اختصاصی این کشور را فراهم آورده است، گفت: این اقدام، ضمن انتقال تبریک ایرانیان به مناسبت فرارسیدن ایام عید چینیها، به منزله دعوتی از سوی این افراد تاثیرگذار در فضای مجازی از شهروندان چینی برای سفر به ایران و کسب تجربهای متفاوت است. شایان ذکر است محتواهای ارسالی شامل سه ویدئو و 15بنر تبریک است که در اختیار نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در کشور چین، ایرانیان مقیم آن کشور و فعالان و شرکتهای ایرانی قرار گرفته است تا در این ایام در شبکههای اجتماعی منتشر شود.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد