20 - 02 - 2024
«تیپاکس»؛ ماراتن نفسگیر دریافت بستهها
«جهانصنعت»- گزارشهای متعددی از تاخیرهای طولانی در ارسال بستههای «تیپاکس» حکایت دارد. در حالی که این شرکت وعده سرعت و دقت در ارسال را میدهد، برخی مشتریان از انتظار ۳۵ روزه برای دریافت بستههای خود
خبر میدهند.
تاخیرهای غیرقابلقبول، عدم پاسخگویی مناسب و فقدان شفافیت در اطلاعرسانی، از جمله گلایههای مشترک مشتریان این شرکت است. در حالی که «تیپاکس» به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای پست خصوصی در ایران شناخته میشود، به نظر میرسد که در ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان خود ناتوان است. سوال اینجاست که تا چه زمانی باید شاهد تکرار این نارضایتیها باشیم؟
گزارشهای متعددی از مشتریان حاکی از آن است که بستههای آنها چندین روز و حتی چندین هفته دیرتر از زمان وعده دادهشده به دستشان رسیده است. این تاخیرها برای بسیاری از مشتریان، بهویژه آنهایی که به دنبال ارسال سریع و فوری هستند، مشکلساز شده است. همچنین عدم وجود سامانه پاسخگویی قوی و شفاف و عدم پیگیری مناسب مشکلات از سوی مسوولان شرکت، از جمله گلایههای مشترک مشتریان در این زمینه است. یکی دیگر از مشکلات «تیپاکس»، فقدان شفافیت در اطلاعرسانی است. این شرکت در بسیاری از موارد، اطلاعات دقیقی از زمان ارسال و وضعیت بستهها به مشتریان ارائه نمیدهد. این موضوع باعث ایجاد نگرانی و اضطراب در مشتریان شده است. در همین خصوص یکی از مشتریان تیپاکس به «جهانصنعت» گفت: «در تاریخ ۲۶ دی ماه سفارشی را ثبت کردم بعد از ۳۵ روز با هزاران پیگیری و شکایت بسته به دستم رسید.» او در ادامه نسبت به تاخیر بسته خود گفت: «بار آخری که تماس گرفتم و پیگیر سفارش شدم، گفتند لطفا صبور باشید. متاسفانه دوستی که قرار بود این بسته را به دستش برسانم از ایران مهاجرت کرده است و دیگر صبر برایم معنایی ندارد.» نارضایتی مشتریان از «تیپاکس»، موضوعی قابل تامل است که باید مورد توجه جدی مسوولان این شرکت قرار گیرد.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد