12 - 09 - 2021
تصمیم جدید قضایی درباره پستهای تبلیغاتی اینفلوئنسرها
رویترز- یک دادگاه عالی در آلمان در حکمی اعلام کرد اینفلوئنسرهای شبکههای اجتماعی که از شرکتها برای تبلیغ محصولاتشان پول دریافت میکنند، باید به شکل واضحی مشخص کنند که چنین پستهایی تبلیغاتی هستند. دیوان عالی فدرال آلمان در حکم مربوط به پروندههای سه اینفلوئنسر اینستاگرام فیسبوک، اعلام کرد اگر اینفلوئنسرها پولی دریافت نمیکنند، میتوانند محصولات را بدون برچسب تبلیغات نشان دهند.اینفلوئنسرهایی که هزاران هوادار دارند، میتوانند پول زیادی از شرکتها برای تبلیغ محصولاتشان در اینستاگرام دریافت کنند. این دادگاه اعلام کرد اینفلوئنسر فیتنس زمانی که در حال تبلیغ یک برند بوده، باید در این باره شفافیت به خرج میداد. با این حال دادگاه پرونده مربوط به کتی هوملز، مجری تلویزیون و اینفلوئنسر را در خصوص پستی که درباره یک عروسک گذاشته بود را مختومه اعلام کرد زیرا وی پولی برای این پست دریافت نکرده بود و بنابراین ملزم نبود آن را به عنوان تبلیغات مشخص کند. اینستاگرام سال گذشته با سازمان بازارها و رقابت انگلیس به توافق رسید با تبلیغات پنهان اینفلوئنسرها در این شبکه اجتماعی اشتراکگذاری عکس و ویدئو برخورد کند.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد