21 - 11 - 2022
ارائه خدمات بانکی متنوع اولویت اصلی بانک است
«جهانصنعت»- قائممقام مدیرعامل بانک صادرات با بیان اینکه ارائه خدمات بانکی متنوع و تقویت بخش واقعی اقتصاد اولویت بانک صادرات است، بر ضرورت جلب رضایت مشتریان بانک تاکید کرد و گفت: چرخش منابع در نظام بانکی و مالی کشور، بر اقتصاد و زندگی مردم تاثیرات بااهمیتی دارد و با رعایت بهداشت اعتباری میتوان به کاهش مشکلات در بخشهای غیرواقعی اقتصاد کمک کرد. این موضوع برای بانک صادرات ایران به عنوان بانکی که در اقصی نقاط ایران شعبه دارد و خدمات مختلف به مردم ارائه میکند، حائز اهمیت است.
رضا صدیق در آیین افتتاحیه همایش تخصصی آموزشی مبارزه با پولشویی ویژه بازرسان مدیریت شعب استانها و مناطق تهران این بانک، توجه به مشتریمداری را نیز از دیگر ویژگیهای بارز بانک صادرات ایران طی ٧٠ سال گذشته برشمرد و تاکید کرد: ارائه بهترین خدمات به مردم اولویت بانک است و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نخواهد شد.
وی با اشاره به ارائه محصولات و طرحهای نوین برای ارتقای سهم از بازار بانک تاکید کرد: بانک صادرات ایران با طراحی خدمات متنوع و روزآمد، به دنبال جلب حداکثری رضایت مشتریان و مردم است.
در این همایش دوروزه که در برج غدیر بانک صادرات ایران برگزار شد، محسن احمدی معاون مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی وزارت امور اقتصادی و دارایی، محمدحسین دهقان منشادی بازرس اداره کل مبارزه با پولشویی بانک مرکزی، ولی آزادی مدیر امور بازرسی و تطبیق و همچنین امیررضا رشیدی، رییس اداره کل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بانک صادرات ایران طی سخنانی بر لزوم ارتقای کمی و کیفی خدمات بانک به مشتریان و تقویت سامانههای نظارتی و کنترل تاکید کردند.گفتنی است؛ بانک صادرات ایران با داشتن نزدیک به ٢۵ میلیون سپهرکارت فعال، سهم قابلتوجهی از نقل و انتقال نقدینگی و تراکنشهای شبکه بانکی را در بستری امن به خود اختصاص داده است. همچنین این بانک با داشتن بیش از ۵٢٠٠ دستگاه خودپرداز ثابت در سطح کشور، وجود بالغ بر صدها هزار پایانه فروشگاهی، استقبال فراوان اشخاص حقیقی، حقوقی و شرکتها و سازمانها از اینترنت بانک، درگاههای IPG و میلیونها استفادهکننده از اپلیکیشن همراهبانک سهم قابلتوجهی در ارائه خدمات به بیش از ۴۵ میلیون مشتری خود در داخل و خارج از کشور دارد.
لطفاً براي ارسال دیدگاه، ابتدا وارد حساب كاربري خود بشويد